Nadležni sud u Moskvi presudio je u korist najveće ruske naftne tvrtke Rosneft protiv vodeće ruske medijske grupe RBC zbog klevete. Prema presudi, RBC će Rosneftu isplatiti odštetu od 6300 dolara, iako je u tužbi tvrtka tražila čak 48,7 mil. dolara zbog narušenog ugleda. Razlog tužbe bila je objava novinskog članka u kojem se čelnika Rosnefta, Igora SEČINA optužilo da od ruske vlade traži zaštitu od toga da britanska energetska skupina BP kupi njegove dionice i tako poveća svoj udio. Prema ocijeni Rosnefta, ta je tvrdnja naštetila njegovom poslovnom ugledu, javlja ruska novinska agencija TASS.