Za sirijsku stranu Ina je već stvar prošlosti, kazao je za Večernji list predsjednik saveza privredne komore Sirije i savjetnik ministra gospodarstva Mohamed al-Kshto te istaknuo da je Sirija pri samom kraju pregovora s kineskom naftnom kompanijom CNPC i ruskom tvrtkom Tatneft koje bi trebale nastaviti rad gdje je stala Ina. Predsjednik Sirije Assad slama otpor u žarištu pokreta otpora, Homsu, te se čini da bi mogao ostati dulje na vlasti nego što to očekuju neki europski političari, a s druge strane, Sirija nije prihvatila Inino pravno obrazloženje prekida suradnje nakon odluke Vlade RH o uvođenju sankcija Siriji. Ina se, naime, pozvala na višu silu. Iz krugova bliskih Nadzornom odboru Ine Večernjak doznaje da višu silu kao obrazloženje moraju prihvatiti obje strane, a ako jedna to odbije, onda ima pravo raskinuti ugovor. Ukratko, Inu u slučaju Assadova ostanka u najmanju ruku čeka vrlo duga i neizvjesna pravna bitka za 20 milijardi dolara vrijedna nalazišta. Predsjednik NO-a Ine Davor Štern nije skrivao ljutnju zbog informacija koje je u Jutarnjem listu plasirala mađarska strana, a prema kojima je pripremao prodaju sirijskih naftnih polja Rusima. ''Uvijek sam bio za akvizicije, a ne za prodaju'', rekao je Štern te objasnio kako je on predlagao pravno puno oprezniji i složeniji izlazak Ine iz Sirije nego onaj koji se pozvao na višu silu kao pravnu osnovu za nepoštovanje ugovornih obveza. ''Polja u Siriji svakako su najvrednija imovina koju je Ina ikad imala i koju će ikada imati u inozemstvu te je izlazak iz Sirije zbog sankcija koje su se morale dogoditi trebalo pripremiti puno pažljivije'', objasnio je Štern. Nije želio reći znači li to da je predlagao mogućnost da Ina na upravljanju poljima u Siriji možda ostavi neku rusku ili kinesku kompaniju. I drugi hrvatski članovi Nadzornog odbora Ine još 2. ožujka, na dan kada je izašao sporan članak u Jutarnjem koji tereti Šterna, od korporativnih komunikacija Ine zatražili su demanti kazavši da tvrdnje "izvora bliskih MOL-u" nisu istinite već su tendenciozne i štetne za Inu. Iz Ine međutim prema medijima nije izašao demanti hrvatskih članova NO Ine.