Najveća ruska (državna) naftna tvrtka Rosneft zatražila je u tužbama Međunarodnom trgovačkom arbitražnom sudu u Moskvi od medijskog holdinga RBC i tri njegova novinara ukupnu odštetu od 49,2 mil. dolara zbog nanošenja štete njegovom ugledu. Tužbe su podignute nakon objave članka u kojem su novinari pisali o udjelu britanske naftne tvrtke BP u Rosneftu (19,7%), o interesima BP-a i ostalih u predstojećoj  privatizaciji Rosnefta i o tome da uprava tvrtke želi političkim putem ograničiti mogućnost BP-a da stekne veći udio. Članak je bio znakovito naslovljen 'Sečin traži od vlade da zaštiti Rosneft od BP-a'. Rosneft tvrdi da su u članku iznesene tvrdnje koje ne odgovaraju istini, a ako se one službeno ne pobiju, da će narušiti ugled Rosnefta i njegovih čelnika, što će predstavljati smetnju za daljnje uspješno poslovanje, javlja ruska novinska agencija TASS.